close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השנה נאכל פחות פירות יבשים?

מערכת שורשכה טבת, תשעה16/01/2015

בט"ו בשבט נאכל כנראה פחות פירות יבשים מטורקיה. מחיר הפירות היבשים המיובאים מתורכיה הוכפל

תגיות:
כשנדב עטיה, מנהל סטודיו אנד ג'וי המעסיק אנשים עם צרכים מיוחדים, ביקש לערוך מבעוד מועד את ההזמנה הקבועה של הפירות היבשים לקראת ט"ו בשבט הוא נדהם לגלות שהמחיר שהוא נדרש לשלם ליבואנים כפול מאשר בשנה קודמת. ההפרש הדרמטי הוסבר בעליית שער הדולר ובסיבות הקשורות ליבוא מתורכיה – ספקית השזיפים, המשמשים והתאנים המיובשים המרכזית של ישראל.
 
אנשי סטודיו אנד ג'וי, שמשקם אנשים המתמודדים עם מוגבלויות שונות, אינו נתמך ע"י כספי ציבור וכל הכנסותיו מהמכירות של חבילות השי, גילו שאם יבססו את החבילות השנה על כמויות גדולות של פירות יבשים כבעבר הם יאלצו לייקר את מחירן משמעותית ללקוחות, צעד שאינו משתלב עם אחריות חברתית וכלכלית. לכן החליטו שהפירות היבשים יתפסו השנה חלק קטן מחבילות השי לט"ו בשבט ובמקומם יעמוד במרכז נושא הפריחה והגדילה של בני אדם בכלל ועובדים בפרט, שהם לב ליבו של כל ארגון והמפתח להצלחתו.
 
בסטודיו פותחה סדרה מעוצבת, צבעונית וייחודית של שישה מארזי "עצים מעצימים" לט"ו בשבט, שכל אחד מהם מושתת על ערך חברתי, עץ אנושי ומלווה בציטוט מעצים. הערכים שבסדרה : הרמוניה, צמיחה, גדילה, שגשוג, לבלוב ופריחה. המארזים עשויים מפח דקורטיבי או מקרטון קשיח לפי בחירת לקוח וניתן למלא אותם בפירות יבשים במינון מתאים, שוקולדים איכותיים, ממתקים, פקעות לשתילה עצמית מנותקת אדמה והפתעות אחרות.
 
בשל שנת השמיטה נמנעים רבים מביצוע נטיעות השנה. סדרת "עצים מעצימים" יכולה להיות תחליף שמשתלב היטב בערכים החברתיים והחינוכיים של שנת השמיטה.
 
ניתן לראות את סדרת המארזים לט"ו בשבט באתר http://goo.gl/IqSn0k
פרטים בטלפון: 03-9011735
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה